نوشیدنی هایی برای تناسب اندام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 28 / 8 / 1393
بازدید : 363
نویسنده : sharef zadeh

 نوشیدنی هایی برای تناسب اندام

نوشیدنی هایی برای تناسب اندام

به دنبال کاهش وزن خود هستید و می خواهید بدانید که چه بخورید و چه نخورید، در این میان شاید بد نباشد که در لیست نوشیدنی های خود هم تجدید نظر کنید. این لیست مداپل برای اصلاحات لازم در رژیم نوشیدنی های دریافتی شماست:

به دنبال کاهش وزن خود هستید و می خواهید بدانید که چه بخورید و چه نخورید، در این میان شاید بد نباشد که در لیست نوشیدنی های خود هم تجدید نظر کنید. این لیست مداپل برای اصلاحات لازم در رژیم نوشیدنی های دریافتی شماست:

چای سبز بنوشید، چای سبز سرشار از انواع آنتی اکسیدانهای مورد نیاز بدن است و بر اساس بعضی مطالعات انجام شده، می تواند سوخت و ساز بدن شما را نیز تا حدودی افزایش دهد که به کاهش وزن کمک خواهد کرد. علاوه بر آن اثرات آرام بخشی چای سبز برای آن دسته از افراد که به پرخوری عصبی مبتلا هستند، سودمند خواهد بود.

آب سبزیجات مصرف کنید، فیبر دارد، آنتی اکسیدان دارد و مایعات بدن را جبران می کند. همچنین مصرف آب سبزیجات در کنار رژیم غذایی باعث می شود که ویتامینها و املاح مورد نیاز به بدن برسد؛ بدون آنکه چاقی به بار بیاید!

آب میوه هایی همچون سیب و گلابی و زالزالک می تواند در تامین املاح مورد نیاز بدن و تنظیم متابولیسم کمک کند.

آب هویج و زنجبیل هم جزو نوشیدنی هایی است که برای افرادی که رژیم می گیرند توصیه شده است. فیبر موجود در این نوشیدنی ها می تواند حرکات دستگاه گوارشی را بهبود ببخشد و جذب مواد سنگین را کاهش دهد.

قهوه تلخ: قهوه هم می تواند سوخت وساز بدن را بالا ببرد. آنتی اکسیدان هم دارد و در کاهش احتمال ابتلا به سرطان موثر است.

دور انواع نوشابه های گازدار را خط بکشید، فرقی نمی کند دلستر باشد یا کولا یا حتی نوشابه های گازداری که چند سالیست با طعم عرقیات گیاهی وارد بازار شده اند. این نوشابه ها نه تنها با افزایش اشتها باعث پرخوری شما می شوند، بلکه حاوی شکر و شیرین کننده هایی هستند که با افزایش کالری دریافتی ، شما را به سمت چاقی پیش می برند.

تذکرات:

هر چند این نوشیدنی ها بسیار سالم و مفید هستند، اما هر ماده غذایی (حتی طبیعی) فایده و ضررهای خود را دارد، بهتر است به این نکات در مصرف نوشیدنی های فوق توجه کنید:

آب میوه ها هم دارای مقادیری قندهای طبیعی و کالری است، بنابراین زیاده روی در نوشیدن آب میوه ها هم می تواند روند کاهش وزن شما را با مشکل روبرو کند. بعضی میوه ها مانند مرکبات مقدار بالایی قند و انرژی دارند (درست است! بهشان نمی آید چرا که میزان اسیدهای موجود، باعث ترشی مزه آنها می شود، اما مرکبات یکی از پر کالری ترین میوه ها هستند)

اگر نفخ دارید یا روده شما حساس است بهتر است در مصرف آب سبزیجات، هویج و زنجبیل احتیاط کنید.
سعی کنید در قهوه خود زیاد شکر نریزید. قهوه را بعد از غروب زیاد استفاده نکنید تا خوابتان مختل نشود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 874
بازدید ماه : 2497
بازدید کل : 1079158
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com